Virtuális marketing asszisztens a személyes és üzleti sikerért!
Vállalkozóként az őrületbe tud kergetni, hogy felgyülemlik az a sok kismillió feladat, amire sose marad időd? A kialakult időhiány miatt pedig már az igazán fontos dolgokra se jut megfelelően figyelmed?
>Csökkentett stresszszint: Tudva, hogy egy megbízható szakemberrel dolgozik együtt a vállalkozó, kevésbé érzi magát túlterheltnek és kevésbé érez nyomást az összes feladat elvégzésére.
>Jobb munka-élet egyensúly: Az adminisztratív teendők csökkentésével a vállalkozó több időt tölthet családjával, hobbijaival vagy akár az önmaga számára fontos dolgokkal.
>Vállakozás fejlesztése: A rutinszerű, időigényes feladatok átadásával a vállalkozó több időt tud fordítani a cég fő tevékenységére, stratégiai tervezésre vagy akár az ügyfélkapcsolatok fejlesztésére.
>Költséghatékonyság: Nincs szükség irodahelyiségre, technikai eszközökre vagy további munkaerőre. Emellett az alkalmazotti járulékok és egyéb költségek is megtakaríthatóak.
Természetesen, ha olyan rendszerrel szeretnéd, hogy dolgozzak, amivel eddig még nem volt szerencsém szívesen és gyorsan megtanulom annak kezelését.
A virtuális marketing asszisztensek a marketing tevékenységekre is specializálódtak (pl. közösségi média, e-mail kampányok), míg a virtuális asszisztensek általánosabb adminisztratív és irodai feladatokat látnak el.
A kommunikáció az általad preferált online eszközökön, például e-mailben, videóhívásokon vagy chat platformokon keresztül történik. Az általános gyakoriság heti egy megbeszélés, de sürgős kérdések esetén gyorsabban is válaszolok. Mindig törekszem a zökkenőmentes és hatékony kommunikációra az ügyfeleimmel.
Az átláthatóság és a bizalom kiemelten fontos számomra. A munkaóráimat speciális követőeszközökkel rögzítem, így pontosan nyomon követheted, milyen feladatokon és mennyi időt töltöttem. Minden hónap végén részletes beszámolót küldök a végzett munkákról, így biztos lehetsz benne, hogy pontosan azt kapod, amiért fizetsz
Ha ez így lenne, akkor pont az egyik legnagyobb előnyünket veszítenénk el. Vállalkozóként fogok veled dolgozni, így az óradíjam rendezése után semmi további járulékot nem kell fizetned utánam.
Egyeztetünk egy online találkozót, ahol megismerjük egymást, és átbeszéljük a vállalkozásnak céljait, igényeit.
Meghatározzuk a konkrét feladatokat, határidőket és prioritásokat. Akár eleinte egy alacsonyabb csomaggal is kezdhetünk, hogy lássuk hogyan alakul a közös munka.
Elkészítem a részletes ajánlatot a megbeszéltek alapján. Ha minden rendben, kölcsönösen aláírjuk a szerződést.
A tervnek megfelelően elkezdem a munkát, és rendszeresen tájékoztatlak az előrehaladásról.
Írj bátran! Remélem mindenben tudok segíteni a vállalkozásoddal kapcsolatban, amiben úgy érzed elkéne!
Beszéljünk meg egy ingyenes konzultáció időpontot!